söndag 17 februari 2013

Skööna helg!

Så jäkla skönt när bättre hälften är hemma.
Jag kan sova ut på morgonen och han sköter Svante promenaderna.

Förhoppningen var att Andreas skulle ta med mig på SPA i helgen, eftersom vi firar 5år, typ gjort eller ska.

(Vi måste bestämma ett datum att fira oss på, känns som alla andra har sten koll på vilken dag de blev "ihop". Men hur fan vet man det? Det var ju inte direkt någon av oss som frågade chans! Haha!)

Jag förstår ju att det är lätt att hålla reda på om man är förlovad eller gift, men hur fan håller man koll annars. Jag vet att vi bestämde ett datum förra året, för att vi ville ha en årsdag, men nu gäller det att komma på när det var.

Vi får se, vi vet att det var i typ februari/mars 2008 i alla fall B-) Nåväl, det blev inget SPA, ingen hotellfrukost heller.. Min mage vill inte vara med på någonting. Helt enkelt! Jag orkade endast ut på 1 promenad i solen på hela helgen fre-sön. :-( Får väl vara glad att jag orkade med en. Någon gång måste det väl vända..??.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar